Nekad AK🃏 | Ban Överklagan [Hapyxz]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad Àr din discord tagg? A_424_K

Vem var det som bannade dig? Ludde/Philip320

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2025-04-26 223203.pngSkÀrmbild 2025-04-26 223213.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Innan jag börjar hoppas jag verkligen att ni kan ta eran tid att lÀsa denna överklagan, jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt efter allt jag har orsakat och hoppas verkligen jag kan fÄ en till chans, jag Ängrar mig sÄ sjukt mycket. Jag tror att jag blev bannad pÄ grund av min olojalitet till Unive. Jag var hemskt olojal och gick till en annan server men istÀllet för att göra detta pÄ ett respektfullt sÀtt sÄ gjorde jag terrordÄd pÄ Unives sjukhus och nu fÄr jag konsekvenserna för det. Jag Ängrar sÄ hemskt mycket över allting och nu nÀr jag inte fÄr spela pÄ Unive lÀngre Àr jag sÄ himla deppig. Jag önskar bara om en sista chans nu nÀr jag varit bannad i flera mÄnade, lite mer Àn ett halvt Är och jag Àr sÄ himla ledsen. Det har gÄtt ganska lÄng tid och jag har vuxit som person och inser nu hur himla barnsligt mitt aggerande var och jag Ängrar mig sÄ sjukt jÀvla mycket.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag i ett DC samtal med mina före detta vÀnner. Vill bara tillÀgga att jag inte har minsta lilla kontakt med dessa lÀngre. Dem snackade om hur coolt den nya servern skulle bli som jag skulle över till och dem uppmana mig till att göra terrordÄd vilket jag tog det idiotiska valet och gjorde. Jag begick terrordÄdet och dÀrefter terroriserade DCn med spam sms vilket var jÀvligt barnsligt och jag blir pÄriktigt ledsen nÀr jag tÀnker tillbaks pÄ mitt aggerande. Jag Ängrar mig sÄ hemskt mycket snÀlla ge mig en sista chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var rÀttfÀrdigad.

Jag gjorde mina egna idiotiska val vilket gjorde sĂ„ att jag fick konsekvenser som jag förkĂ€nar, jag ber bara om en sista chans och jag Ă„ngrar mig sĂ„ hemskt mycket. Är sjukt ledsen över allting.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blev inte bannad sÄ ofta under min tid pÄ Unive men kan berÀtta om 2 av dem bans som jag kommer ihÄg som bÀst.

Första: En gÄng blev jag bannad för Bug Abuse nÀr jag anvÀnde hyrecyckeln i torget och bugga den för att den ska Äka snabbare och dÄ blev jag bannad för bug abuse. I början var det inte min avsikt att bryta mot reglerna men jag gjorde det dÄ jag trodde det var okej. Efter denna ban lÀrde jag mig att man inte ska bug abusa eller göra nÄgot orealistiskt nÀr man RPar överhuvud taget sÄ att man ej förstör RP kvaliten och inte förstör för motparten.

Andra: Jag blev bannad för lall inne pÄ sjukhuset. Jag slog ner min vÀn inne pÄ sjukhuset och började skratta dÄ jag tyckte det var roligt. Jag tÀnkte inte sÄ mycket pÄ det dÄ det var sent pÄ natten och det var inte sÄ mÄnga spelare inne och jag och min vÀn var dem Ànda inne pÄ sjukhuset. Efter att ha fÄtt ban för detta insÄg jag att RPn försvinner inte bara för att det Àr sent pÄ natten eller fÄ inne pÄ servern utan man RPar alltid. Jag förstog viktigheten av detta och vad det innebÀr med seriös roleplay och gjorde aldrig det felet igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat fortsÀtta vara lojal mot Unive. Och Àven om jag lÀmna borde jag gjort det pÄ ett respektfullt sÀtt och hoppa support och förklara för staffsen att jag vill utforska ny RP sen lÀmnat, jag Ängrar allt jag har gjort sÄ sjukt mycket och sÄ kunde jag ocksÄ anmÀlt mina vÀnner till staffsen innan dem hann göra nÄgot lika dumt sjÀlva.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja, jag har lÀrt mig vÀldigt mycket efter min ban.

Jag har förstÄtt hur viktigt det Àr att visa respekt bÄde mot servern och communityyt och att alltid lÀmna pÄ ett respektfullt sÀtt om man vill gÄ vidare. Jag har ocksÄ lÀrt mig att man ska ta ansvar för sina egna handlingar och inte lÄta sig pÄverkas av andra till att göra dumma saker. Efter att ha varit bannad i över ett halvÄr har jag vÀxt som person, förstÄtt allvaret i mitt beteende och insett hur mycket Unive betydde för mig. Jag Ängrar mig extremt mycket och om jag fÄr en chans till kommer jag visa att jag verkligen lÀrt mig av mina misstag.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr det helt och hÄllet.

Senast Àndrad:
Denna banöverklagan kommer verkligen frÄn botten av mitt hjÀrta snÀlla ge mig en sista chans

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka