Accepterad Ajsel | Whitelist ansökning [Abraham]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajsel

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Användarnamn: Ajsel

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198114244398/

Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? KaffeBryggarrn#1401

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eskil Bengtsson. Han är en medelåldersman som går i sin fars fotsteg som är Annsten som också är en ingame karaktär. Han älskar bilar och brinner för det. Kriminella hatar Eskil och han vill försöka få städerna till en renare plats där det ska finnas vrålbilar och schyssta hojjar. Han vill jobba som en försäkrings ansvarig. Eskil har alltid varit lite underklassad och aldrig fått tag i så mycket pengar. Därför har han insett att med små pengar kan man ha minst lika kul.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är 18+ och har 750 timmars erfarenhet av fivem och har varit whitelistad på flertal servrar tidigare och vill utöka serverns rp genom att alla måste ha whitelistade. Jag vill bli whitlistad för att kunna få bättre jobb dvs i mitt fall föräkringsbolaget ( trygghansa chef). Jag tar hellre ett straff och jag måste för att få scenariot att bli roligt. Jag gör hellre ett välplanerat roligt scenario än massa små som är jobbiga för andra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att det verkar vara en server som har det mesta. En god blandning av allt. Rätt mängd bilar och mods etc. Servern har en bra potential.

Hur många timmar har du på FiveM? 750 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom att jag letade runt och när jag testade denna så stannade jag upp letandet och spelade här.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte, håller mig till en samtidigt för att satsa på en och samma

Vidare till muntlig intervju.
Intervjun ska ske inom 15 timmar annars blir ansökan automatiskt nekad.
Dm:a gärna mig eller en annan whitelist ansvarig om du har frågor.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka