Ej Antagen Ajsel | Chef-jobb ansökan [Vanillia] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajsel

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilken chefs-position ansöker du till? Vanilla Unicorn

Vad heter du i verkligheten? Axel

Vad är ditt användarnamn på discord? kaffebryggarrn

Ange ditt födelsedatum: 18 September 2002

När fick du medlemskap på Unive? 2020-11-13

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag och min närmsta polare IRL var med när trygghansa introducerades på servern för länge sedan, vi var då som ägare vad jag minns. Utöver det är jag P/A på marja-lisas och har god erfarenhet när det kommer till att hantera ett företag då vi hade ett antal Chefs-kriser som jag blandannat var med och styrde upp för att undvika kaos.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag vet att det inte är så aktivt, min ambition är att öka aktiviteten, jag har flertalet vettiga kontakter in-game som jag kommer att kunna anställa samt har en väldigt stor spridning kring min karaktär Eskil som har ett gott rykte i stan. Min ambition är att skapa ett gott rykte för Unicorn så att staden vet att det är ett ställe med hög tillgänglighet och bra aktivitet. Jag Vill även vara noggrann med att hålla i evenemang för att skapa reklam och synas i staden eftersom att stället är dött i de flestas ögon tyvärr. Med andra ord vill jag få fart på firman, skapa roliga kvällar för både kunder och mina anställda och bedriva en bra business för att få fart i kassan!

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Den kommer att se bra ut, jag är aktiv i princip varje dag, eftersom att jag pluggar så varier min aktivitet mellan de olika tiderna på dygnet, jag är oftast tillgänglig dagen runt och aktiv på discord de tider jag inte är inne.

Har du läst våra grundregler? Ja

+++rep, han har redan tänkt ut en plan för att få vanilla aktivt

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka