Antagen gosefisen7 | Ansökan till Servervakt [Persson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guzzen_

Lead Mod
Personalmedlem
Lead Mod
Koordinator
Donation Ansvarig
Meddelanden
230
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Guzzen_

Vad heter du på discord? Guzzen_

Vad är ditt Hex:ID steam:110000116e697cd

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. När det inte är helger eller lov så går jag i skolan men annars utöver skolan brukar jag vara hemma och spenderar ganska mycket tid vid datorn. På helger och lov är jag typ bara hemma. Brukar ofta vara inne på Unive några timmar om dagen. Allt från 2 timmar till 8 timmar, det varierar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på Unive sedan den 12e oktober 2025.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachme...c32cb497a2c8fa91488d9e4e0c5c4789fd50e3e21267&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att vara en trygghet för de andra som spelar på servern. Även en person som också kan hjälpa till vid regelbrott och se till att det är en bra och hög rp nivå in-game.
Som servervakt har du inte ett ansvar att du hela tiden ska hålla koll överallt men om man ser ett tydligt regelbrott som t.ex vdm att en person aktivt flera gånger försöker köra över en annan person så ska man som servervakt agera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till när jag ser något typ av regelbrott och bidra till en bra och trevlig plats med god rp. Vill kunna bidra med något till servern utöver att endast spela.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse som servervakt kan innebära att man kickar eller sv bannar folk till ens egen vinning i scenarion. Eller bara göra det för man anser det som något "roligt" bara för att man kan göra det.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka