Nekad ajjabajia | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KokiAQ.LÖSER

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
252
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: steam:11000014784de9f

Vad är din discord tagg? real.koki

Vem var det som bannade dig? Headhog

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fuskade...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev inte bannad under den tiden jag fuska utan när jag sluta fuska så hade ni redan påkomit mig men jag tänkt efter att det var JÄVLIGT FEL av mig att fuska och jag kände som en dålig klump i magen. Jag kan inte ta tillbaks att jag fuska, jag har tänkt på unive länge och jag saknar Unive som jävligt, en sak som jag står för nu är att jag fuska förut men jag har ändrats nu, jag mår dåligt när jag tänker på alla 3tusen timmar jag har lagt ner på fivem och unive bara gick bort p.g.a jag var/är dum i huve och valde att fuska.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ni gjorde rätt men jag ger det ett sista försök att kunna komma tillbaka till unive men jag ser inget hopp ändå om jag ångra att jag fuska, jag ser det att ångra något inte går men att bli förlåten går men är svårt. Jag förstår om ni inte ser framemot att unbanna mig, men jag ber om en sista förlåtelse. de 5 sista timmarna där jag fuska var inte värda 1års av ban väntande och 3000timmar av scenarions som alla hade roligt på. Jag jobbade faktis på att skapa det roligt på servern jag gjorde mitt bästa tills... Aa, det var jävligt fel.

Om ni ger mig en sista chanse (som aldrig kommer hända) så kommer jag bli överliklig efter att ha ångrat fuskandet i 1år nu

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men jag har inte vart en problemspelare. jag lär mig av konsekvenserna jag får, jag gör inte om samma saker jag har fått konsekvenser för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte lyssnat på mina vänner som fuska eller de var inte mina vänner men jag kännde de ingame. De fick mig att fuska men jag skiller inte på de jag är problemet varför jag blev bannad OCH INTE NÅGON ANNAN (:

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte ta efter andras handlingar och jag har lärt mig att se långsiktiga konsikvensen istället för den kortsiktiga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, (Ge min ansökan en chanse jag vet att ni inte läser banöverklagningar för fusk men denna är speciel)

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka