Accepterad ajdini321 | Ban Överklagan [1nedz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549687567/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ebca70f

Vad är din discord tagg? ajdini321

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-13 103304.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för jag kan man säga boxade in en kriminell som gjorde ett juvelrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kollegor var på en biljakt efter ett juvelrån, sedan så körde vi mot piren då säger någon i radion att köra fram och boxa så de ej kör in i vattnet sedan kommer jag med stor buss och kör framför de sedan saktar de inte ner så de körde in i mig och i byggnaden vid piren där. De körde utandäck hela vägen från juvelbutiken och ej rpade på skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felakigt på ett sätt men jag gjorde också lite fel men inte så mycket för en bann, Jag körde framför de sedan kunde de stanna alltså bromsa in men de väljer fortfarande att gasa på och inte rpa på skador, När de krockade in i mig och byggnaden så gasa de fortfarande. Jag tycker bara att det var de som gjorde vdm kan man säga också för de ej bromsa in. Samt på banen står de att jag pittade honom och det där är inte sant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, en för powergaming och en för korruption inom yrke powergaming för länge sedan och den med korruption var för nån vecka sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte köra åt vänster och låta de köra in i vatten som alla andra gör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer inte göra samma sak.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka