Nekad ajdin2020 | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2020

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin Isic

Vad är ditt discord namn? y.e.s.o.r.

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Habb 27 år gammal, kommer vara en kille som har inte fått ett bra uppväkst Abdi föddes i Palastin Abdi hade inte så bra föräldrar och hade svårt att sitta still i skolan Abdi hade ADHD som förstörde Abdis uppväkst men när Abdi var 19 år gammal ville Abdi bli en krimnell ledare och Abdi gillade utvecklas om vapen och droger det är Abdis grej när han vill bli en krimnell Abdi hade en pappa som heter haziz Habb han var en krimnell som lärde Abdi mycket om krimnellateten hans mamma heter grinda Habb hon gillade mycket alkohol som görde att hon slog Abdi och Abdis mamma bryde sig inte om Abdi.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men att donera och visa mycket kärlek till andra peron i serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela så andra personer i ett scenario tycker att de är roligare än för en själv eller så gör man så att både tycker att det är roligt men det innebär att man gör så att den andra personen får det roligt typ om det är skottscenario då kanske man låter den andra att vinna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM man får inte köra på någon med en fordon,RDM man får ite döda någon utan en anledning,sund förluft logiskt tänkande man ska rpa på skader tillexmepel jag kör en bil och jag råkar kråka då måste jag rpa på skader tillexmepel säga aj jag är yr.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har kört här innan typ 1 år.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill säga att jag är bra på rpa och att jag har hög rp nivå

Nekad.
Anledning:
utveckla karaktärs beskrivingen berätta mer om uppväxten samt känslor som karaktären har. samt ditt discord konto måste vara 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka