Inaktuell ajdin2@ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

ajdin2@

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin

Ditt discordnamn: burek_lover

Ange ditt födelsedatum 31 December 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill vara staff eftersom jag gillar rp och vill hjälpa till så att servens rp blir så bra som möjligt. Jag har bra tålamod, är lugn även när det blir stressiga situationer och försöker alltid lösa alla situationer rättvist och bra för alla. Jag har varit staff innan på flera olika servers så jag vet vad en staff ska göra och alla regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som jag har märkt är att det ibland inte är den bästa rp i olika scenarion och det kan jag förstå. Men för att det ska bli bättre så behövs det fler servervakt som rpar så att rp blir bättre. Det behövs även bli lite bättre med alla tickets in game. För det som jag har märkt är att ibland så svarar dom aldrig på en ticket eller så öppnar och stänger dom den direkt. Men annars är allt bra.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa problemet skulle jag tillsammans med staff teamet försöka förbättra kommunikationen och samarbetet mellan oss. Då skulle jag sagt att vi borde gå igenom det med alla tickets att man inte bara ska öppna och stänga dom och att det ska bli lite mer staffs som rpear

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff betyder för mig att alltid vara lugn, rättvis och respektfull oavsett situationen. Man ska kunna ta beslut och lyssna på på bådas sidor även och dom har gjort fel. Det är även viktigt att agera professionellt eftersom att alla staffs representerar hela serven.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer planera min tid så att jag kan vara aktiv som staff utan att det går över mitt privatliv eller rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i ungefär 7 månader. Men jag slutade för en månad sen typ och nu är jag tillbaks och vill göra servens rp bättre och att se till så spelarna kommer ha det kul.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på flera andra servrar tidigare. Så jag kan allting och vet vad jag ska göra som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag vill helst vara något av det jag kryssa in för det är jag bäst på. Men jag kan ju såklart även vara det andra.

Tillbaka