Accepterad Ajdin | Ban överklagan [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajdin

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Användarnamn: Ajdin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048740179/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Adde

Vad är din discord tagg? Adde#8927

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Har Polisvapen på sig

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade ett tjänste vapen på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var såhär jag och tre andra av mina vänner hade en skottlossning och jag var i förar bilen då jag inte hade en pistol. Vi fick en av de och en av mina vänner lootade honom och sa att han hade en pistol så jag tog den. Tydligen var vapnet ett polis vapen men vi la inte märke till det i stunden för vi förväntade oss inte att någon skulle bära på det. Sedan hade vi ett yacht rån och jag blev tagen och då hade jag detta vapnet på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är ingen felaktig ban vi skulle varit mer uppmärksamma och se vilket vapen det var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Konstigt namn på steam, snackat kriminellt på gz, pw och tagit tjänste fordon. Den senaste bannen jag fick var den 21 september.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja vi skulle varit mer uppmärksamma och kollat vad det var för vapen. Men som sagt tog jag vapnet utan att tänka på att det var ett polis vapen-

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, vara mer uppmärksam.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka