Nekad AJAXFlarran | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AJAXFlarran

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/larvar/

Ditt Hex-ID: 1100001056b915d

Vad är din discord tagg? larvar#1337

Vem var det som bannade dig? Grizly

Hur lång tid var din ban? Det är en Permanent avstängning.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntöfrnuft i Discorden ~Grizly

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dem bannade mig för att "mitt discord konto" skrev ut något olämpligt i Unive discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en helt vanlig dag, jag gick till skolan och skulle hem och spela på FiveM Servern Unive. Jag hade sagt till mina polare att vi syns imorgon, när jag väl är i skolan så är jag inne på min laptop. Jag hade någon exe. fil på datorn som jag av någon anledning slog vad med min polare att jag skulle öppna upp den, jag öppnade upp den och inget särskilt hände. Jag kände på mig att något inte stod rätt till och då kom tanken att de mycket möjligt kunnat vara en sån kallad token grabber. Jag har blivit token grabbar flertal gånger förut och sen när jag väl la in den där filen i virustotal hemsidan så poppa de upp massor av virus, rat filer etc. Då visste jag att jag behövde ändra lösenord på mitt discord konto innan någon saboterade för mig. Så jag bytte lösenord och mail etc. När jag väl kom hem så var allt normalt, jag joinade servern och spela kanske en halvtimme eller något sånt. Sen så gick jag och käkade mat och sen när jag kom tillbaks till datan så var ja kickad eller nåt. jag testade joina igen och då stod det att jag hade blivit bannad. Jag sa direkt till mina polare att jag hade blivit bannad och jag trodde att Staffsen råka banna mig, men så var inte fallet. Jag har nu varit bannad i ett par månader och vill gärna bli unbannad ifrån Unive. Detta var hela min vinkel ifrån de hela, tack för att ni tog eran tid och läste.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker ju det är en felaktig ban men jag förstår ju såklart Staffsen vinkel, hur dem såg de hela.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror det är Sunt förnuft bara, kanske att jag tog en bil på torget men de löste ja sen med en Admin, jag förklarade att bilen stod ivägen och då fick ja flytta på den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte klicka, ladda ner saker som jag inte har någon aning om vad de är. Alla lär ju sig av sina misstag, alla gör misstag etc och detta var ett stort misstag jag kommer ta en lärdom ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man tänka på saker lite mer extra innan man gör saker bara så där. Lite oklokt utav mig. Jag kommer så klart att ta en lärdom av detta och bara acceptera att det hända. Jag ber verkligen så klart om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Uppfattat.

det du gjorde var att skriva att du skulle ddosa folk och taggade mods upprepande gånger, väldigt barnsligt beetende. nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka