Accepterad Aina Studsare AB | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aina Studsare AB

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? unicornlicker23

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Ibrahim, 19

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Elias Ibrahim är rolig, pålitlig och driven. Han sprider glädje med sin humor, är alltid någon man kan räkna med och ger aldrig upp när han har ett mål i sikte.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias Ibrahim växte upp i en trygg men livlig miljö, där han tidigt visade ett stort intresse för rättvisa och att hjälpa andra. I skolan var han en social och hjälpsam elev, som ofta tog initiativ till grupparbeten och såg till att alla kände sig inkluderade. Hans favoritämnen var samhällskunskap och idrott, eftersom han både gillade att förstå hur samhället fungerar och att hålla sig aktiv. Hans framtidsplaner är tydliga: Elias drömmer om att bli polis. Han vill arbeta med att skapa trygghet i samhället och ser polisyrket som en chans att göra skillnad på riktigt. Han planerar att studera hårt, gå polishögskolan och sedan arbeta sig upp inom poliskåren.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa engagerande och realistiska scenarier, särskilt inom polisyrket, vilket kan fördjupa spelupplevelsen för alla deltagare. Med över fyra års erfarenhet av FiveM och en passion för rollspel är jag väl förtrogen med serverns regler och förväntningar. Jag strävar efter att samarbeta med andra spelare för att skapa dynamiska och minnesvärda berättelser, och jag är alltid öppen för feedback för att förbättra mina rollspelsfärdigheter. Mitt mål är att bidra till en positiv och engagerande miljö där alla spelare känner sig välkomna och delaktiga.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare är villig att låta din karaktär förlora eller hamna i en sämre situation om det bidrar till bättre och mer intressant rollspel för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combat log, VDM, RDM, FRP, Metagming och power gaming.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka