Nekad Ahvify | Medlem ansökning [Dispatch]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahvify

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alle_38382

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Carl Jon är 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Avslappnad, öppen, positiv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Carl Jon växte upp i en liten kuststad i södra Sverige där han spenderade större delen av barndomen barfota på stranden, med en surfbräda i handen. Hans föräldrar drev ett veganskt kafé där han tidigt lärde sig både ansvar och värdet i att leva enkelt men meningsfullt. Efter att ha rest runt i världen – bland annat till Bali, Australien och Portugal – har han nu landat i stan för att slå sig till ro ett tag. Han letar efter balans mellan arbete och liv, och är redo att bidra till gemenskapen i staden. Målet är att kanske öppna ett eget litet smoothie-/kaffestånd, jobba med människor och skapa en lugn och glad plats för alla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en avslappnad, jordnära karaktär som fokuserar på socialt och vardagligt RP. Carl Jon är typen som lär känna folk, sprider positiv energi och gärna jobbar inom service, event eller liknande.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste försöka vinna själv i varje situation, utan ibland låta den andra parten "vinna" eller ha övertaget, om det gör scenariot mer intressant och realistiskt. Det skapar bättre och mer dynamiskt RP för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några regler. Jag respekterar reglerna eftersom de gör RP roligare och rättvisare för alla. Skulle något hända lär jag mig direkt av det och ser till att det inte upprepas.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP: Du ska alltid spela som om din karaktär är rädd om sitt liv i hotfulla situationer. MetaGaming: Du får inte använda information du fått OOC i RP-sammanhang.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är 18 år gammal relativt nya till roleplay, men jag respektfull person som respekterar Unives arbete och servern. Jag kommer ta min roll och karaktär seriöst men kommer givetvis inte överdriva.

Hej!
I din discord profil har du en annan Svensk RP server
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
I din discord profil har du en annan Svensk RP server
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Hej! Det är åtgärdat, var ej aktiv i den servern.

Nekad.
Anledning:
Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2025-08-12.
Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka