Accepterad Ahmet Elkarim | Medlem ansökning [Moon_boy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalle0009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Vad är ditt discord namn? Dalle#3557

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Miran Elkarim och han är 35 år gammal. han har haft det bra med sin uppväxt med sin familj och vänner. När Miran gick i skolan så var det väldigt tufft för honom då han blev mobbad av dom äldre och hånad för han hade trasiga skor och hål i kläderna. Det gjorde så Miran mådde ännu sämre då han inte hade några vänner som stöttade han. Han var väldigt ledsen skolan ut och ville flytta hemifrån väldigt tidigt men sen hade åren gått väldigt väldigt fort och han hade precis fyllt 35 år och fick sin första lägenhet av sin
Mamma och Pappa i staden Unive. Nu är han här och försöker hitta vänner och jobb. Han vill jobba som polis hos Unive poliskåren. Och såklart så träffade han sin första vän i staden Unive vännen heter Kande Looping.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra bra rp på servern och utveckla min rp genom att göra roliga scenarion. jag kommer vara en trogen spelare som inte kommer svika unive. jag kommer kämpa mycket för denna server då jag tycker om den så mycket.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att båda parter, som tex bankrån så inte man har så mycket winmentality som polis eller rånare. Jag innefattar att det innebär att alla ska ha roligt.

Hur hittade du Unive? Vänner, twich och TikTok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka