Accepterad ahmeeeedddd1121 | Ban Överklagan [alexandarr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmeeeedddd1121

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199504524873/

Ditt Hex-ID: 11000015c0b8649 (Hex)

Vad är din discord tagg? ark#2191

Vem var det som bannade dig? alexander

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-20 215148.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? scammar folk?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte men jag kommer i håg i föregår vad det någon kille som ville köpa en bil på marjaa lisas bilfirma jag va i tjänst allt gick bra till killen kom i i firman och ville köpa en audi a8 jag gav han faktura han betala namnet stannar kvar hela tiden så det stog hans namn hela tiden sen stog det sälj bil jag sålde bilen han betala han gick och försökte starta bilen det gick han sa (du gav mig inte nycklarna) jag sa jo jag gav dig dem sen bråkade vi han sa han hade klipp jag bara okej visst vi kan gå kolla vale appen och söka upp fordonet på appen hitta inget vi gick och kolla fans unget där på bilen så vi åkte tilbaka med bilen och han sa (du e skyldig mig 200k jag sa nej sen slog han mig och sa att jag skulle ge han en annan bil för 200k jag sa okej jag gav det bilen va 3 dagar sen så gav jag bilen efter det. fortsatte jag vara i tjänst. igår var jag inte i tjänst kanske 10 minuter men då hände inget alla fick bilarna allt gick bra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var det för att killen fick en bil som han ville ha bilen va gammal/inte hämtad . igår jag var i tjänst 10 minuter minst innan jag behövde gå göra IRL saker som inte innehåller spelet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. combat logg jag har lärt mig att va mer tydlig ingame när jag ska lämna skriva i ooc tydligare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skrivit till staff att dem kunde fixa det hälare att jag skulle sätta mig i skiten att hantera det själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att staffen/chefen ge dem tilbaka pengarna och att staffsen kan hantera det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka