Nekad AhmedOhlsson | Ban Överklagan [tacos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedOhlsson

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138247962/

Ditt Hex-ID: 11000014636951a

Vad är din discord tagg? vicke2889

Vem var det som bannade dig? .tacos_

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-10-21_172802.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig eftersom att jag rpade på fel typ av skada när jag blev behandlad på sjukhuset.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit med om en skottlossning där föraren av bilen jag satt i blev skjuten och dog. Det gjorde så att bilen började snurra vilket ledde till att bilen kraschade in i en stolpe som gjorde att jag fick en blackout. Jag dog mitt under blackouten vilket fick mig att tro att jag dog av kraschen och inte av skott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nu i efterhand vet jag att jag gjorde fel men jag visste också inte exakt vad som hände pga blackouten. Jag har också visat klipp på när jag blir blackoutat och dör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på ett väldigt långt tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat titta på klippet och sätt att jag dog lite efter blackouten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid checka så att jag rpar på rätt skada.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka