AhmedMohammed
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark
Vad heter du IRL? Alfred
Vad heter du på discord? officalbenim
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i över ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra Qpark till ett aktivt jobb igen och jag kommer även att anställa stabila personer som är aktiva och inte massor inaktiva personer eftersom jag vill att det ska vara aktivt igen eftersom jag personligen tycker Qpark har en stor betydelse inom rpn. Framtidsplanerna jag har är att få qpark att bli aktivt och att folket jag anställer ska sköta sitt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat mycket på Qpark innan jag har tyckt de var roligt. Jag har även varit personalansvarig där så jag har ganska mycket erfarenheter
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart skulle jag det
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Alfred
Vad heter du på discord? officalbenim
Hur gammal är du? 16
Hur länge har du spelat på Unive? har spelat i över ett år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra Qpark till ett aktivt jobb igen och jag kommer även att anställa stabila personer som är aktiva och inte massor inaktiva personer eftersom jag vill att det ska vara aktivt igen eftersom jag personligen tycker Qpark har en stor betydelse inom rpn. Framtidsplanerna jag har är att få qpark att bli aktivt och att folket jag anställer ska sköta sitt jobb.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat mycket på Qpark innan jag har tyckt de var roligt. Jag har även varit personalansvarig där så jag har ganska mycket erfarenheter
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart skulle jag det
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja