Nekad ahmededalii | Chef-jobb ansökan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmededalii

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Big Drippa#1337

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 293

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag känner att jag har samlat tillräckligt med erfarenhet under mitt arbete biträdande chef. För jag tror att jag kan förbättra företaget med mina andra kollegor och biträdande-chefer och hoppas kunna lyfta namnet i staden för att göra det mer populärt. Om jag blir chef för brittas kommer jag att försöka ordna flera möten med företaget vi arbetar med och försöka samarbeta med det nya företaget och sedan förbättra vår ekonomiska situation när det gäller brittas. Genom att arbeta hårt för att lyfta fram namnet. Jag hoppas också kunna hålla fler möten med alla anställda för att bättre kunna kommunicera, så att alla anställda känner sig bekväma med varandra och lär känna varandra bättre. Jag vill också vara mycket hård mot människor som inte fungerar bra och de som behandlar kunder obehagligt. I det här fallet kommer jag att vara mycket hård. Så jag kommer att försöka se till att alla arbetar och behandlar kunderna på ett moget och bra sätt för att få bästa möjliga rykte på Brittas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har varit biträdande chef på Brittas och vet hur menyerna funkar.

Berskiv din karaktär? Ahmed Ali heter jag och jag gillar bilar har jobbat som falck auto vianor och vill nu bli chef på brittas som jag har varit biträdandechef på båda mina föräldrar är född i afrika men flyttade tilll sverige för 40 år sedan, men mina föräldrar kände att de inte riktigt var menade för varandra efter ett tag att dom bott i sverige. De bestämde för att skilja sig och gå sina egna vägar, Min mamma träffade en annan man från afrika och min pappa mötte en svensk tjej som nu är min mamma. Min pappa och tjejen han hade träffat gillade verkligen varandra och bestämde sig då för att skaffa barn, Och så kom jag och mina brorsor till.

Hur ofta kommer du vara inne? 8-10 timmar om dan

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep skulle passa väldigt bra som Chef på Brittas Lyx och Sportbilar och du vet hur allt fungerar och jag hoppas att företaget går lika bra som det alltid har gjort, lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka