ahmededalii | Ansökan till Support [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmededalii

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Big Drippa#1337

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 14:00 och 02:00 hela dagarna nu på sommarlovet

Berätta om dig själv Jag heter simon och gillar datorspel och datorer. och att spela väldigt mycket på fritiden just nu spelar jag bara fiveM och på unive men ibland händer det att jag spela typ gta 5 eller minecraft men de e väldigt sällan.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa servern så att de inte är lallare överallt å monclear killar som springer runt och skriker i micken. Jag kommer hjälpa alla som behöver hjälp och svara på banöverklagningar ta reports och banna alla som bryter mot reglerna och göra allt som jag kan göra för att göra servern bättre Jag kommer ta folk som sitter i väntrum och svara på så många frågor ja kan.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 5 månader

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag ha pratat med många som ha varit support och tycker de hade varit väldigt roligt att vara support.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag hade bidragit med att ta så månta reports och hjälpa alla som behöver det.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvär inte.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive ID (För att återuppliva spelare)
/goto ID (För att tpa till spelare)
/announce (För att skicka ett meddelande i chatten till hela servern)
/dv (För att ta bort en bil)
/setjob "ID, Namn på jobb, Grad" (För att ge ett jobb)
/noclip (För att noclipa)
/tpm (För att tpa dig till din waypoint)
/slay ID (För att döda en spelare)
/tp x - y - z (För att tpa till koordinater)
/bring ID (För att tpa någon till dig)
/freeze ID (För att frysa en spelare)
/sqlban "ID, Tid, Anledning" (För att banna någon)
/sqlunban STEAMNAMN eller HexID (För att unbanna en person)
/giveitem "ID, Namn på sak, Summa" (För att ge ett item)
/kick "ID, Anledning (För att kicka någon)
"Home" knappen för att få upp "Staff" menyn
/car NAMN (För att spawna en bil)
/spec ID (För att specca någon)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag ha lätt att lära mig saker som att ja lärde mig hela brittas jobb menyn ba på en dag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej men om jag får kommer jag berätta det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka