Ahmed_desperado
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? River
Vad är ditt discord namn? Ruben/rubensfasa453._.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Desperado 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Hyfsad smart Paranoid
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans uppväxt va inte så bra men han har valt att flytta skaffa vänner och skaffa ett bra liv med bilar och hus
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att jag skickar in om det sker några regelbrott som jag ser så det blir en roligare rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till en berättelse där den andra parten också får en meningsfull och positiv rollspelsupplevelse, även om det betyder att din egen karaktär förlora i just det scenariot.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Det är när man använder en bil som ett vapen för att skada/döda utan någon helst anledning (ett scenario), FEAR RP det är när man ska spela rädd om tre killar/tjejer kommer och riktar en pistol på dig så kan du inte vända dig om och springa därifrån för man hade inte gjort det i verkligheten
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej finns inte så mycket att säga
Vad är ditt discord namn? Ruben/rubensfasa453._.
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Desperado 22 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig Hyfsad smart Paranoid
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans uppväxt va inte så bra men han har valt att flytta skaffa vänner och skaffa ett bra liv med bilar och hus
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att jag skickar in om det sker några regelbrott som jag ser så det blir en roligare rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du som spelare aktivt bidrar till en berättelse där den andra parten också får en meningsfull och positiv rollspelsupplevelse, även om det betyder att din egen karaktär förlora i just det scenariot.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM Det är när man använder en bil som ett vapen för att skada/döda utan någon helst anledning (ett scenario), FEAR RP det är när man ska spela rädd om tre killar/tjejer kommer och riktar en pistol på dig så kan du inte vända dig om och springa därifrån för man hade inte gjort det i verkligheten
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej finns inte så mycket att säga