Nekad MrSkovel | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MrSkovel

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Povel

Vad är ditt discord namn? mrskovel

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gruva Garant 1978-01-21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omedveten, Knasig, Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karaktären är en tysk som har levt i frankrike men blivit portad av ett kriminellt gäng, hans planer är att bli del av ett nytt samhälle medans hans samtidigt måste akta sig så inte det franska gänget kommer tillbaka och detta gör honom lite paranoid och nojig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär är en rolig, och kanske lite överdriven karaktär. Men han är fortfarande deltagande i RP och kommer inte göra regelbrott och kommer inte lalla så mycket att han förstör RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra RP roligt för alla och inte bara för att man själv ska få njuta av vinsten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag var innan permabannad från unive. Jag hade aldrig spelat RP innan bara sätt det på youtube. Jag var 12 år gammal och visste inget om att RPa så jag hade på open mic. Andra dagen jag spelade stog jag AFK och började bråka med mina föräldrar varpå jag blev bannad för grov OOC eftersom man hörde allting. Nu har jag spelat mer på andra servrar och har lärt mig mer om RP, även om jag fortfarande nu lär mig nya saker nästan varje dag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, att man spelar för karaktärens vinst och inte för en rolig RP. NLR, att man fortsätter eller kommer ihåg saker från scenarion som hänt innan man dött.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt.

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär & Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Ja okej, jag tänkte att mina framtidsplaner är lite mer att försöka ta en stor del av olika scenarion utan hela den här pang pang grejen. Jag tänker möjligtvis skaffa krim och göra lite små saker som butiksrån, men inte ta del av gängkriminaliteten eftersom jag inte är så stort fan av den grova mindre realistiska delen av RP:n. Jag tror min karaktär kan bidra till att göra det roligare för resten av folket på servern att delta i dessa saker, och inte bara fokusera så mycket på super grova brott.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka