Nekad ahmed280q | Besluts överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmed280q

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102666564/

Ditt Hex-ID: steam:11000014417a744

Vad är din discord tagg? prippa13

Vem var det som bannade dig? emnez

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade steps soundpack. Jag fattar beslutet helt och hållet men jag hade själv inte ens tänkt på att jag hade steps utan jag tyckte att det lät najs när man använde sig av vapen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde en report för jag dog av bugg och emnez bad mig skicka klipp, Då hörde han att jag hade steps och bad mig hoppa support. Jag förklarade för han att jag absolut inte har tänkt på det och frågade om jag kunde gå vidare med en varning och visa när jag tar bort det. Han var tvungen att kalla på en annan staff som tog beslutet om att jag ska ha p ban och indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% på mig. Men jag hade som sagt inte tänkt på det och jag fick soundpacket av min polare som också kör på servern. Det visar sig att han också är bannad. Jag själv känner att jag förtjänar en annan chans då jag verkligen uppskattar denhär serverm enormt och gillar gemenskapen. Om jag då blir unbannad och får en ny chans så kommer detta aldrig hända igen. Jag vill inte sitta och skylla ifrån mig utan jag står för mina konsekvenser och mina handligar. Jag tycker jag förtjänar en ny chans dock.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte direkt mina tidigare bans de har bara varit små saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka till lite även fast jag inte hade lagt märke till att det innehöll steps i soundpacket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att dubbelkolla alla mina modifierade filer på fivem som kan leda till regel brott eller en stor fördel till mig till skillnad från andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka