Accepterad Cruzst | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: Discord

Ditt Hex-ID: Discord

Vad är din discord tagg? Cruzst

Vem var det som bannade dig? Vet ej det var discord ban så ser ej de har ingen bild på de

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde ett sound pack som hade steps i sig och då blev jag bannad ur discorden för fuskare

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Specade en grabb som emote abusade sen tog jag klipp skickade in till Krim ansvarig då Krim ansvariga får ta de ärendet och dom banna han sen fick han klippet och han såg att de var jag som tog klippet och hörde att jag hade steps sen kom han till min pm och skrev smart att du har steps ta bort klippet men de gjorde jag inte så heller att jag blir bannad än att han blev unbannad för att inte ha något bevis så det var de som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle säga att den ej är felaktig har lärt mig av mitt misstag vill komma tillbaka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad nån gång innan och har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att ej ha steps i mitt sound pack

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag hart lärt mig att man ej får ha steps och att det tydligen räknas som tredjepartsmjukvara sa iallafall suceia

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka