Nekad ahmed123221 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ahmed123221

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146950267/

Vad är ditt namn i verkligheten? zeya

Vad är ditt discord namn? ZA1XA #5456

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hej jag är 21 år med namn abdullah och bodde i syrien. Jag har bak och bil intresse. Skulle nästan säga professionell på bilar. Jag hade en dålig uppväxt där morsan var alkolist och pappa var död. Varje dag fick jag komma hem med att mamma skrek på mig , hon hade inget job utan jätte många skulder nästan 2 miljoner skulder till olika folk. varje dag fick jag stjäla mat med mina kompisar för att kunna äta på en dag. Sen dog min mamma, jag blev adopterad bort jag var vid 13 års åldern då. Jag bodde med en rik och trevlig familj med 6 adopterade barn. jag fick saker hela tiden av dom tills det kom en kille till mig och rånade mig , efter det var jag för skräckt för hela livet. jag vågade nästan aldrig gå ut när det var mörkt. Tills jag fyllde 21 när jag flyttade till sverige och fick en tjej och massa vänner jag levde fantastiskt liv. Senare gjorde min tjej slut. Tills jag mina biologiska föräldrar kom och hälsade på, dom gav mig biljett till denna fina stad och jag hoppas att jag får nya vänner och får jobb och har kul

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill utvekla min rp och andras såklart. jag vill skafa nya vänner och ha kul och jag har velat spela på denna servern länge.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gemenskapen och att det alltid är folk som spelar och kan rp.

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna servern an en vän och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Främst ha kul med vänner och att förbättra min rp:ande och andras.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ha kul. Och att förbättra min rp:ande och andras såklart. Och få nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag tycker det verkar rimligt.

Tillbaka