Nekad Milliz_xD | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Milliz_xD

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Milton Winberg.

Vad är ditt discord namn? Mitt Discord namn är ( Milliz_xD ).

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jakob Andersson är född 2006 ( 18 år )

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Korkad, Rolig, Vänlig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han heter Jakob Andersson han är bror med Göran Andersson är inte smartast i hela världen och har aldrig varit men han nöjd med han kan råka skrika saker ibland utan mening men inget menar han han ville aldrig någon illa hans framtidsplaner att jobba på polisen man hade tänkt börja hos Securitas innan han går till polisen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag vill bidra med till denna server är glädje och att folk ska ha kul eftersom min karaktär är ganska trög och korkad men han vill fortfarande försöka hjälpa och förstå andra människor så det är därför jag vill vara på denna server och jag har tre vänner som spelar här. Jag vill väldigt gärna med min karaktär Jakob få folk att skratta och jag vill även att Jakob ska få nya vänner. Många tycker att Jakob är en skön karaktär att RPa tillsammans med och att scenarion med Jakob tas bra.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för min och andras vinst handlar om att man ska rollspela så det blir kul för båda så att det inte bara jag som vinner på det att båda ska vinna på det eller att det inte bara de som vinner på det. Ett exempel ( om du är med som kriminell under ett butiks rån och jag riktar ett vapen mot polisen och säger skjuter du så skjuter jag din kollega så då om polisen skjuter mig så blir det på deras vinst för jag kan inte göra något.) Och så ska det inte vara.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte någonsin brutit mot en regel på en RP server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming (Man tar information utanför spelet in i spelet.) Powergaming (Powergaming är när du är i ett senario och du bara lämnar spelet.) Poor RP ( Poor RP innebär att man spelar dåligt rollspel.) Fear RP (Fear RP är att man ska väna om sitt liv till exempel ifall någon riktar en pistol mot dig.) VDM (VDM är när man använder sitt fordon som sitt vapen.) RDM (RDM är Random deathmatch, det innebär att du blir dödad utan anledning.)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har svårare att lära mig saker. Jag har dyslexi. Jag har varit med på Vation tidigare.

Tillbaka