Nekad Ahmed rolf | Ban Överklagan [ Seppebre ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed rolf

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199526415292/

Ditt Hex-ID: 11000015d598bbc

Vad är din discord tagg? abraham1891#1761

Vem var det som bannade dig? Seppebre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag förstår helt varför han bannade mig jag gjorde helt fel, jag körde runt en bil samtidigt som jag pratade med micken mjutad och jag körde snabbt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte bil ganska snabbt och råkade hoppa över en liten kulle utan att rpa mina skador i bilen efter krachen, jag hade micken mjutad och snackade med edvard samtidigt på telefon(min vän)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt rätt bann och jag förstod helt vad jag gjorde fel det var helt mitt fel att jag inte rpade mina skador i krachen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har fått några små tidigare banns men inte något speciellt jag tycker absolut att jag har tagit lärdom av mina tidigare banns, efter mina tidigare banns har jag lärt mig av mina misstag och vet hur jag ska bete mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag måste hålla en bättre rpa nivå och skulle inte snacka telefon samtidigt som jag spelar unive för jag vet att man alltid måste snacka och rpa i unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska aldrig mjuta micken igen och jag ska rpa mina skador bättre nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka