Nekad Ahmed le | Medlem ansökning [e34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wadei

Vad är ditt discord namn? drito_963

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: wadei aljawabra 15år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam snabb smidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag är Wadei, en 15-årig kille från Syrien, och mitt liv har varit fyllt av utmaningar. Jag växte upp i en stad där fotboll var mer än bara en sport – det var en livsstil, en väg till glädje och gemenskap mitt i svårigheterna. Redan som liten drömde jag om att bli en professionell fotbollsspelare. Jag och mina vänner brukade spela på gatorna, och varje match kändes som en chans att komma närmare min dröm. Jag hade en naturlig talang för spelet, och min passion växte för varje år som gick. Men livet i Syrien blev allt svårare på grund av kriget. Min familj och jag tvingades lämna vårt hem, vårt land, och allt vi kände till. Att börja om i ett nytt land var inte lätt, men en sak höll jag fast vid – fotbollen. Den blev min trygghet, mitt sätt att hitta en plats i den nya världen. Genom fotbollen lärde jag känna nya människor, skapade vänner och kunde uttrycka mig på ett sätt som ord ibland inte kunde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolighet glädje och jobb som folk behöver

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte alltid spela för sin egen vinst för motpartners ochså

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag power gamade jag fick lära mig av mitt mistag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? respekt vänlighet inte vdm Tredjepartsprogram eller externa fildelning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt rolig person som bidrar glädje till servern och massor av glädje

Hej, utveckla.
Vad kan du bidra med till serverns RP
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka