Nekad Ahmed le | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wadei

Vad är ditt discord namn? drito_963

Vad är ditt födelsedatum? 7 Mars 2025

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: wadei aljawabra 15år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam snabb smidig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrund: Wadei är en 15-årig kille från Syrien som har haft ett liv fullt av utmaningar. Han växte upp i en stad där fotboll var mer än bara en sport – det var ett sätt att skapa gemenskap och glädje mitt i svårigheter. När Wadei var yngre drömde han om att bli en professionell fotbollsspelare, och han spelade ofta på gatorna med sina vänner. Hans talang på planen var tydlig, och hans passion för spelet växte med åren. Men livet i Syrien blev allt svårare på grund av kriget, och Wadei och hans familj tvingades fly. De hamnade i ett nytt land, där de fick börja om på nytt. Även om han var långt ifrån sitt gamla hem, höll han fast vid sin kärlek till fotboll. Det blev ett sätt för honom att hitta en plats i den nya världen, träffa nya vänner och uttrycka sina känslor på ett sätt som ord inte alltid räckte till för. Framtidsplaner: Wadei har stora drömmar. Han vill inte bara spela fotboll – han vill spela på en internationell nivå, gärna i de stora ligorna som Premier League eller La Liga. Men hans mål handlar

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolighet och jobb som jag kan jobba

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid spelar för sin egen vinst för kamratens också

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag power gamade jag fick lära mig av mitt mistag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? respekt vänlighet inte vdm Tredjepartsprogram eller externa fildelning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en väldigt rolig person som bidrar glädje till servern och massor av glädje

Det här är 3dje dagen i rad du har använd dig av ai och jag kommer neka igen skriv för hand själv om din karaktär!
Nekad.
Anledning:
ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka