Nekad ahmed hamodi | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmed hamodi

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/18AEFC261AED609F3FDC112F1BCDA86B/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? L1#4294

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Hamodi han är uppvuxen i stockholm med sina föräldrar. Han är 18 år just nu men ska snart fylla 21 år. Men hans föräldrar dog när han var 16 år gammal. Han har massa intressen ett av dom är bilar han älskar bilar speciellt audi och bmv han samlar på bmv. just nu jobbar han som reporter varje dag och han trivs väldigt bra. Han gymmar också väldigt mycket om dagarna. Hans papa och mamma var väldigt stora och starka men sen dog både hans föräldrar i en bil olycka på motorvägen klockan 20:00 när dom var på väg hem från en fest han var väldigt social och gillar att stå på piren och dricka. öl När han gick i skolan hade han inte så jätte bra betyg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer att göra mitt bästa för att få en så seriös rp på servern som möjligt jag älskar att rp:a. Jag kommer ofta att vara aktiv på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har sätt mycket på youtube och twitch och även när kompisar spelar och detta sägs vara en bra rp server

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket när cosmo_bt spelar som polis och krim och det fick mig att villa vara med

Vad har du för mål med ditt rollspel? att nå en så bra rp nivå som möjligt och hitta nya vänner

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att kunna komma med i Mekonom det har alltid varit min dröm

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka