Nekad Ahmed nilsson | Medlem ansökning [Lasse] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed nilsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? Autismneo

Vad är ditt födelsedatum? 15 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed nilsson 25år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig kreaktiv och ödemjuk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmeds bakrund är en tragisk uppväxts som var mycket tuff då hans föräldrar höll på med droger alkohol misbruk och brotslighet hans framtida planner är att bli polis man eller läkare för att han vill kunna räda liv och göra stan t ett bra ställe så alla känner sig tryga och mår bra han tycker också att ingen ska gå igenom det som han gick igenom och att alla bara ska må bra han vill göra samhälet till ett bättre ställa och se till att alla kriminela åker in så ingen får det som han fick och så att alla ska må bra

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra och rolig rp så alla har det roligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? exp ett rån att man ska rpa så alla har det lika roligt och lika bra i senäriot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag gjorde skadegörelse och lärde mig att man får böter då och jag vdma och lalla lite men det va ett mistag för jag hade haft en jätte dålig dag så börja killen kaxa imot mig och hota mig och jag har agretions problem så jag blev arg å det gick över styr ångrar det mycket det var ett mistag att göra det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man inte får använda ett fordon som ett dödligt vapen copbait de e att du inte får göra så en polis ska aristera dig me flit meta de e att man pratar utanför spelet om saker i spelet fail rp är att man ska leka som att sin karaktär är ditt värkliga jag txep att om någon rånar dig ska du inte bara springa ifrån

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag e kunlig att märka å e en rolig människa och att göra så att folk får det bra

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka