Nekad Ahmed.arab1 | Blacklist Överklagan [Borat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed.arab1

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
3
Blacklist-referens
ID: 887 — Övrigt
Anledning: Rdmar vid marja med tazer
Personal: Borat
Datum: 2026-05-03
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Från mitt perspektiv uppstod situationen väldigt snabbt och jag agerade impulsivt utan att tänka igenom konsekvenserna fullt ut, hur mitt beteende bröt mot regler men en chans i need unive in my life utan unive finns det ingen annan server som är roligt jag förstörde mitt chans ojae ledsen för ja förstörde de men snälla en chans bara en annan ban kan ni ta bort mig från varje unive discord server o allt för en chans

Tar du ansvar för det som hände? Ja,,,,, Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår varför åtgärden togs mot mig.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att tänka mer långsiktigt innan jag agerar och att regler finns för att skapa en bättre upplevelse för alla på servern.

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en till chans eftersom jag genuint förstår vad jag gjorde fel och vill visa att jag kan bete mig bättre framöver. Jag har inga intentioner att upprepa samma misstag igen och vill kunna fortsätta spela på servern på ett sätt som bidrar positivt istället för negativt. Alla kan göra misstag,

Har du bevis som stödjer din överklagan? Ja, här är klippet som visar situationen

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka