Nekad Ahmed arab | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed arab

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Josef

Vad är ditt discord namn? josefonfire

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed hussien han är uppväxt i helsinborg han gillar att spela fotboll i fritiden och han har två syskon som är lite mer mindren han just nu så är Ahmed 19 år gammal och han tar studenten i år, Han håller på attplugga till sjukvårdare då hans gammelmormor var det och hans gammelmormor rekomendera det till Ahmed då så sa ahmed okej det låter bra. Han är nu på sitt sista år med de pluggandet hos sjukvården han ser fram imot att börja jobba där och kunna hjälpa anndra pasienter vilket han vileat jobba med det i ganska många år. Ahmeds pappa är just nu bilmikaniker i östra delen utav kurdistan och han jobbar inte i sverige men Ahmeds familj bor i helsinborg och dom har bott där sedan Ahmed föddes så det är ca 19år dom har bott där men dom trivs där och deras mamma har ett eget företag med tårter osv. Ahmeds lilebror är 17år gammal och han pluggar till ordningsvakt då han ser att det är ganska mycket kriminalletet i kvällarna på helsinborg spicielt på lördagar/fredagar på klubbarna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och läsa era regler

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara du ska vinna alla scinarion att kriminella/poliser/meko/sjukvårdare osv ska ochså kunna ha någon tjans att vinna ett scinario om det är bara du som ska vinna alla såså blir rp helt dött.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag kan alla regler på serven och jag kan nämna några av dom Pawergaming2 är att man bara spelar för makt och pengar att man inte alls vill rpa något att man vill bara ha pengar och makt för sig själv vilket är det dåligaste man kan göra som kriminell och medlem.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har rollspelat här för ochu många anndra server jag har 3års enfarenheter inom rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det vill jag inte

Nekad.
Anledning:
utveckla vad du kan bidra med till serverns rp

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka