Nekad Ahmed Abow | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abow

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Ahmed Abow

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Autoexperten

Vad heter du IRL? Ahmed

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? Med mitt förra konto har jag ungefär 370+timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag gillar att fixa bilar o tycker om att hjälpa folk med att trimma deras bilar. Jag har märkt att det är många som skriver i Twt eller OOC om vart autoexperten är eller kan någon komma hi, som ni ser är nästan hela företaget död jsut nu och jag är här för att ta upp den till dens gamla nivå, alltså när den var som bäst. Jag kommer göra det bästa av mig och som sagt kommer jag göra mitt bästa för att få upp Autoexperten.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte så många erfaranheter men jag vet vad man trimmar och kommer fatta vad kunden vill ha t.ex sänka sin bil osv.

Berskiv din karaktär? Min karaktär Heter Ahmed Kurdsson och är ursprungligen från Irak. Hans familj dör under ett krig och då blir han skickad till Turkiet och får leva där nåt år . Senare fick staten reda på att Ahmed hade kusiner i Sverige och blev sedan skickad och efter han levt hos sina kusiner i flera år så flyttar han ut och hamnar i Multistaden. (<--kortfattad)

Här står Ahmed och är redo för att ta över Autoexperten. Han gillar snabba, snygga och modifierade bilar. Han är väldigt schysst som person men om nån inte har respekt för honom då har han inte respekt för honom. Han är vädligt hjälpsam, social och hans vänner tycker att han är jätte rolig.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag minst 5timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ajamen men de skulle bli gött och bli chef och få upp företaget igen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej spelar bara på Multistaden för att alla andra är underklassade jämfört med Multistaden.

Har du läst våra Regler? Ja självklart.

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka