Nekad Ahmed Abdullson | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed Abdullson

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198337089764/

Ditt Hex-ID: steam:11000011675e0e4

Vad är din discord tagg? robin9460

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag letade igenom en kropp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte runt i en bil och det låg en person död skulle hoppa ut och hjälpa honom, sen sökte jag igenom honom för jag kollade inte vad som stod men tog ju ingenting sen sa han som satt i bilen att vi skulle skita i honom så åkte vi iväg. Då blev jag indragen i staff samtal ingame hörde inte riktigt vad han sa men.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nä mitt fel egentligen man ska inte söka igenom någon men tog ju inget för det var inte med mening och göra det men fattar varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad när jag var ny för olika grejer man har haft dålig koll på men lärt sig med tiden. Till exempel powergaming osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kolla igenom honom mitt fel 100% ber om ursäkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte kolla igenom kroppar fanns ingen anledning till och göra det heller men tänkte att vi skulle hjälpa honom för han sa de i bilen men sen skulle vi skita i honom tydligen men tog inget han hade. Hade inte tänkt göra det heller då det är suntförnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100% BER om ursäkt....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka