ahmed abdullahi | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix sjöberg

Vad heter du på discord? Felix#6926

Ange ditt födelsedatum 13 September 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar 15:00 - 23:00 ibland någon träning emmelan och på helger 10:00 - 04:00

Berätta om dig själv Jag heter Felix sjöberg och är 15 år gammal. Jag är en väldigt trevlig och omtänksam person som älskar att hjälpa och prata med folk. Är född och uppvuxen i stockholm där jag nu bor varannan vecka hos min mamma och pappa då de är skilda. Har även en hund. Det som jag verkligen älskar och ägnar nästan all min fritid åt är att rpa. Jag går alltid direkt till datorn då jag kommer hem. Jag går på innebandy och spelar i ett lag som heter vendelsö vi är typ bäst i stockholm och jag satsar verkligen på att bli proffs. Jag kommer nu i augusti ha uttagning för statslaget och kommer med gansak säkerhet komma in. Man kan säga att jag lever för innebandyn och rpn. Jag började spela fivem fr ungefär 2 år sedan och började på en nystartad server där jag direkt blev missnöjd med hur folk skötte sig både spelare, staffs och ägare. Det fick mig att vilja bli support och klättra högt i ranken för att då kunna hjälpa och skicka ut dem som inte kan bete sig från servern. Jag satt som staffansvarig i ungefär 5 månader tills jag inte orkade med den servern med och ägarna fick ägar syndromet som jag brukar kalla det. Det är när ägare ska ha det bästa gänget som säjer vapen och som ska ha mest makt i stan och dem gör allt för att uppnå det till och med genom att spawna in pengar till sig själva.. Det var då jag sökte e ny server och hittade multistaden som jag kört på i ungefär 1 år med en liten paus på en månad då jag hade mycket som hände i mitt liv där många gick bort.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag är en sådan person som alltid tar andra före mig själva och vill att alla ska vara nöjda och har det bra. Det är därför jag vill få ut alla lallare och dem som missköter sig på servern för att kunna få in och ha kvar dem som är riktigt seriösa rpare. Jag hatar lall och har upplevt ganska mycket sånt på sistonde. Man kan säga att jag kommer göra allt för att göra denna server till en roligare, seriösare och bättre plats för alla. Själv tycker jag också det är väldigt viktigt med att man delar upp arbetet mellan supports och staffs så om jag ser att 4 personer sitter och nöttar supports så går jag in och specar folk ingame. Och sedan löser jag av dem genom att ta supports så kan dem ta ingame ärenden vilket gör att man får en uppdelning och själv kan hålla igång lättare.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Kort sagt vill jag göra denna server till en roligare, seriösare och bättre plats för alla så dem som är seriösa rpare oh vill komma in på servern ska få en snabb upplevelse och att alla som sätter sig i supports eller behöver hjälp ingame ska få det snabbt inte efter 5 min.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom min långa erfarenhet som staff-ansvarig så vet jag hur man tar ansvar vad som gäller och hur mna ska bemöta folk både i ingameärenden och i support ärenden. Jag är heller inte här för att vara sådär aktiv om jag blir support kommer jag sitta i support nästan hela tiden och om jag inte sitter där tar jag ingame ärenden. Har också en väldigt bred kunskap gällande staff kommandon så kan allt.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag var staff-ansvarig i 5 månader inann jag började köra på unive rp för 1 år sedan.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Riktigt bra kan alla men kanske missade några här.
Dem som man mest kommer i kontakt med och använder är dem här.
/kick [id] (anledning) då kickar man personen från servern för tex lall om dem inte förtjänar en ban.
/dv man tar bort en bil
/spec (id) man specar en person med det id.
/noclip man kan flyga runt i luften utan att någon ser en och speca på ett mer överblickande sätt.
/revive (id) man revivar personen
/setjob (id) (vilket jobb tex mecano) (grad tex som chef så är det oftast beroende på jobb dock 4)
/sqlban (id) (dagar) (anledning) man bannar personen under en viss tid för ett fel dem begåt i rpn.
/birng (id) du drar någon till dig.
/goto (id) du går till någon.
/tpm du går till din marker som du satt ut.
/skin (id) du ger personen karaktärsskapning för att dem ska ändra något som kanske blivit fel.
sqlunban (hex-id) man unbannar någon från servern med hjälp av deras hex

Sen har vi även dem här som inte används lika ofta.
/freeze (id) du gör så att personen inte kan röra sig
/announce man skriver ett medelande till hela servern
/toggleid så ser man id över huvudet
/togglename så ser man namn o id
/sv så skriver man i svchat
/ooc så ser hela serven vad man skriver
/unfreez (id) man unfrezzar den man tidigare freezat så dem kan röra sig.
/vehiclekeys använder personen som tappat sina bilnycklar för att få tillbaka dem.
/slay id så dödar man någon
/givemoney (id) (hur mycket) man ger någon pengar.
/giveitem (id) (vad för item ( hur mycket av det man ska få. Ett exempel /giveitem 4 pistol_ammo 100
/sqlbanhistory Du ser hur många bans en person har och vilka som har det
/sqlbanoffline Bannar en person som ej är online.
/addkey och sen vilket namn på nyckeln du kan då spawna fram allt fårn en bil nyckeln till en police nyckel

Finns nog mer men kommer ej på fler just nu.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Har jättelätt att anpassa och lära mig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att om jag blir support så kommer jag inte göra er besvikan utan vissa att jag tar detta på största allvar och kommer gra allt för att göra servern till en bättre plats för alla. MVH Felix

Godkänd efter muntlig intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka