Nekad Aggelius | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aggelius

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August Wallman

Vad är ditt discord namn? august69

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Hasan

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snälla, pålitlig och dum

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl är uppvuxen i en mindre stad där han lärde sig vikten av hårt arbete och ärlighet. Hans pappa jobbade som mekaniker och hans mamma som undersköterska, vilket gav honom en stabil men enkel uppväxt. Han flyttade till staden i hopp om att börja ett nytt liv och hitta nya möjligheter. I framtiden drömmer Karl om att öppna ett eget företag – kanske en bilverkstad eller en liten butik – och skapa ett liv på rätt sida av lagen. Han vill bygga upp något han kan vara stolt över och samtidigt bidra till samhället. Karl är en person som tror på ordning och reda, men han är inte rädd för att stå upp för sig själv om det behövs. Han söker gemenskap, stabilitet och en chans att bygga en framtid i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och realistiskt RP genom min karaktär Karl, som är en laglydig person med ambitioner att göra rätt för sig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte bara tänker på att ens egen karaktär ska vinna eller komma undan med allt, utan att man istället spelar på ett sätt som gör scenariot intressant för båda parter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM-Du får inte döda någon utan en tydlig och rimlig rollspelsbakgrund. Inget Fail RP – Du måste agera realistiskt efter hur din karaktär skulle bete sig. Exempel: du kan inte ta upp ett vapen mitt i en polisstation eller överleva 10 skott utan att spela på det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad spelare som verkligen uppskattar seriöst och strukturerat RP. Jag tycker det är kul att bygga långsiktiga stories och hjälpa till att skapa en trovärdig och levande stad

Senast ändrad:
Hej!
För att vi ska fortsätta med din granskning så måste du byta så att du heter samma på discord som på steam!!

Du har 24h på dig att återgärda detta innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad
Anledning:
AI

Du kan ansöka igen om 24h, Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka