Accepterad aggefknbagge | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aggefknbagge

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? naken.mario

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Agge Björn. 00a så 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, Rolig och social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Agge Björn. Växte upp i en småstad i norra Sverige där han tidigt fick lära sig att ta ansvar. Hans pappa jobbade som bilmekaniker och lärde honom allt om motorer, medan hans mamma var sjuksköterska. Efter gymnasiet försökte han bli mekaniker. Det gick bra eftersom hans pappa jobbade där. Det kom en ny chef som gav agge och hans pappa sparken. Agge blev frustrerad och flyttade till storstaden Unive. Han vet hur man läser av folk, vilket gör honom både till en bra förhandlare och en pålitlig vän eller en lurig motståndare, beroende på situationen. Han är redo att göra vad som krävs om det gynnar honom eller hans närmaste. Agge vill bygga upp ett liv där han får både respekt och frihet helst genom att jobba på en bilverkstad eller bilimportfirma. Men han är inte främmande för mindre lagliga vägar om nödvändigt. Han vill också hitta en grupp att lita på vänner eller familj där lojalitet står högre än lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag älskar RP kommer jag kunna bidra till att skapa roliga och engagerande möten mellan karaktärer. Jag vill bygga upp levande situationer där fokus inte ligger på våld som första lösning, utan istället på dialog samt missförstånd och konflikter och samarbete mellan människor som i verkliga livet. Med min teknik så kommer jag kunna hjälpa till på verkstader och mer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar framförallt att båda parterna ska ha roligt under scenariot, samt att båda parterna ska kunna ha en chans att vinna scenariot. Man gör något som lönar motståndaren och sig själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kan minnas

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm. Rdm. Suntförnuft. Copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det skulle inte vara nödvändigt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka