Nekad MAX11234 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Realjultomten

Icke Medlem
Meddelanden
142
Reaction score
-31
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? raztaa334

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 0006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: agge ali är 34 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jag bor i en liten stad min familj är inte så rik så jag skulle säga lite blygg snäll och lite glömsk om jag får säga det själv

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Agge Ali är en 35-årig man som bor i Borås, en mellanstor stad i Västra Götaland som han har kallat sitt hem i större delen av sitt liv. Agge växte upp i stadsdelen Hässleholmen, ett område där många har haft det tufft, men där gemenskapen alltid varit stark. Med rötter från Mellanöstern, kom hans föräldrar till Sverige under tidigt 80-tal i hopp om ett bättre liv. Agge föddes strax därefter, mitt i en tid då samhället förändrades snabbt och integrationen var en ständig kamp. [22:57]raztaa334[⼽.] : Idag är Agge 35 år. Han har lämnat det gamla livet bakom sig och har blivit något av en mentor för ungdomar i Borås. Han föreläser på skolor, driver ett lokalt ungdomsprojekt som heter Vändpunkten, där han hjälper unga från liknande bakgrunder att hitta andra vägar än de han själv en gång tog. Han är inte rädd för att prata om sina misstag – han äger dem, använder dem som verktyg för att nå fram till dem som kanske själva är på väg att gå vilse. Agge är också entreprenör. Han har nyligen startat ett eget klädmärke med fokus på ortenmode – Äkta Borås, som ska representera styrka, lojalitet och förändring. Hans mål är att skapa jobbmöjligheter för unga i området, och på sikt öppna en kreativ hubb där musik, design, och entreprenörskap kan förenas. Framtidsplanerna för Agge Ali är stora, men inte orealistiska. Han drömmer om att bygga en plattform där röster från förorten får höras – inte som offer, utan som skapare, tänkare och ledare. Han vill skriva en bok om sitt liv, inte för att glorifiera det förflutna, utan för att visa att förändring är möjligt. Han har även börjat läsa på distans – socialpedagogik – för att stärka sin kunskap och sitt arbete med ungdomar. På ett personligt plan drömmer Agge om att bilda familj, om att ha ett lugnt liv, kanske en liten sommarstuga vid Vänern, där han kan skriva, fiska och hitta ro. Men han vet också att hans kamp inte är över. Han ser varje dag som en möjlighet att växa, hjälpa andra och visa att det aldrig är för sent att börja om. Agge Ali – en man med ett förflutet, men ännu större framtid.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar självklart med god och hög RP nivå. Har rp:at sedan 2020 på just eran server och känner att min roll bidrar alltid till god stämning, oavsett scenario!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar inte om att alltid vinna scenarion och köra som om det vore någon 100k or die server, utan bägge två kan komma med vinst på det och gå på "vinst" med scenarion tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag minns inte det var längessn

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? GAMING e du POWERGAMING om man kroka in i ett hus så ska man rpa på skadorna

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:

Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka