Accepterad Agge | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Agge

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198295329846/

Vad är ditt namn i verkligheten? Agaton Stridsberg

Vad är ditt discord namn? Agge#6440

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Ali Kadir han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamilj för hans biologiska föräldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men ändå klarat sig med bra betyg.
när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb det jobbet är kriminell han gillar bilar, alla sorts bilar.
han vill även starta ett företag som heter Ali det är hans dröm. Ali är född 1996 och fyller år 02-26 .han
han har tänkt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne
väldigt mycket, Ali hoppas verkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta. han har hittat vänner som betyder allt för han han vill aldrig lämna dom för det är hans bästa vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem för jag kommer bidra till ett seriös och bra rp jag kommer alltid och alltid valt min rp stil att aldrig tillexempel köra i 300 i mitt i stan som folk gör ibland jag kommer alltid lyssna på stafs, admins mm.. och lyssnar alltid på alla och tar åt mig kritik.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det som fick mig att börja spela på servern från hela början va att ni hade en bra och stor grupp som spelar på servern och 80-90% av spelarna är helt seriösa med rp nivån och allt.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på servern och tipsade mig, och sa att servern va riktigt bra därför ansöker just jag som medlem också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mål kan man säga att jag vill öka min rp nivå till max nån dag och bara försöka utveckla min och andras rp alla startar någonstans så vill hjälpa dom som inte kommit så långt med rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? på unive är mina mål att komma upp i samhället och bygga kontakter och vänner jag också bli polis och komma upp i "rank" där

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte alls några det är bara Unive jag spelar på

Tillbaka