Nekad agent2246 | Ban Överklagan [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

agent2246

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Agent22464343434343/

Ditt Hex-ID: steam:1100001486b4cff

Vad är din discord tagg? agent2246

Vem var det som bannade dig? ade.m.

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-07 222934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde en dörnare under senario för att kolla efter en ubåt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte en båt som efter följde en ubåt efter ett rån jag använde då en drönare under vatten för att kolla på de misstänkta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att bannen är onödig inte felaktig då jag känner att jag redan lärt mig vad jag gjort fel och inte behöver 3 dagars betänke tid för att tänka över de jag gjorde. Jag tycker inte heller att de va pwg då jag inte försökte vinna senariot utan bara få en titt på vad som hände. Med tanke på att de fanns 2 h1or som har värmekamera som kollade på de så jag förbättrade inte chansen att vinna. Jag förstörde heller inget på så sätt då jag ändast kollade på distans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har några tidigare banns som jag tagit lärdom av efter att jag diskuterat vad jag gjort fel och hur jag kunde gjort de bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle såklart inte kört dörnaren under vatten då de är orealistiskt och inte roligt för andra sidan i senariot. Det ser heller inte bra ut för polisen om vi håller på som vi gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt att jag inte ska köra dörnare i vattenet och detta kommer inte hända igen jag förstår mitt misstag och ber högst mycket om ursäkt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Att andvända drönarna under vattnet för att "kolla på de misstänkta" är ingen andledning att förstöra rpn, vänta nån dag till tills du skriver en ny överklagan.

Din ban överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka