Nekad Aftonfalken | Medlem ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aftonfalken

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198920891903/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sean Strepin

Vad är ditt discord namn? Aftonfalken#9000

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär.
Namn: Mauri Eknyckel
Ålder: 26
Bakgrund: Jag föddes lika stort som ett mjölkpaket med en vikt på 1.5 Kg i Stockholm av min finska mamma. Men ungefär 2.5 år senare flyttade min familj till Karlskrona efter att min pappa fick ett jobb hos försvarsmaktens flygbas i Ronneby. Vilket gjorde så att jag blev intresserad av flygplan och hur teknik fungerar. Lite mer än 8 år senare började jag hjälpa min mamma på verkstaden efter att en av hennes kollegor hade brutit benet och kunde inte arbeta. Men när hennes kollega hade återhämtat sig hade jag redan börjat trivas så bra att jag ville fortsätta hjälpa min mamma, vilket gjorde att jag fick ett stort intresse för bilar.
Intressen: Flygplan, teknik, bilar.
Känslor: Nyfiken, vänlig, omtänksam, kan bli på surt humör om han inte får äta en godisbit om dagen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på just Unive för att kunna rollspela och bidra till en trevlig community genom att bland annat komma med förslag på hur Unive kan förbättras om jag känner att det behövs.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag tycker att den har en trevlig community.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive från en youtube video av "COSMO_BT"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill lära mig hur man ska agera och vilket tankesätt man ska ha när man rollspelar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Träffa nya människor och lära mig rp.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka