affethemaster | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pettersson

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
12
Användarnamn: affethemaster

Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie pettersson

Vad heter du på discord? Pettersson#9377

Ange ditt födelsedatum 6 December 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? alla möjliga är aktiv varje dag iallafall

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag skulle göra e att jag skulle hjälpa alla som vill ha hjälp och utöka staff teamet det bästa med mig är att jag älskar att hjälpa folk med vad som helst har det vart ett otydligt scenario så e de en självklarhet att man hjälper till och lyssnar på bådas händelser o.s.v det är ju jätte bra som jag att jag både kan hjälpa till in game och i support för att jag har 2 skärmar och är väldigt aktiv brukar även se att det sitter många som vill ha hjälp där o jag förstår att ni inte hinner med alla det är därför jag vill bli staff och underlätta för er som är nu och hjälpa till skratta och ha kul

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är jätte mycket aktiv och jag älskar att hjälpa folk med vad som helst och man kan prata med mig om vad som helst tex om du inte mår bra och inte har så många att snacka med så tar jag mig den tiden att sitta och snacka lite och det är viktigt att man är snäll och har ett gott föredöme till alla andra jag vill va en person som många ser upp till och att man ska tycka om mig o gillar de jobbet jag skulle lägga ner på servern och hur många det är inte nån stor grej men det viktigaste är att du inte blir hetsig om nån tjafsar mot dig då är det bara att säga att hen ska lugna sig

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? har varigt staff på 2 olika och det har fungerat jätte bra folk har verkligen uppskattat det jag har gjort och har fått många +rep. Det gick jätte bra skötte det snyggt och hoppas jag kan få en chans här också det hade varigt jätte kul

Har du några tidigare erfarenheter? ja att man ska bemöta folk som man själv hade velat bli bemöt alltså hjälpsam och trevlig

Vad kan du om skripts? inte så mycket men lär mig hela tiden

Varför vill du bli staff? För att jag känner mig redo att hjälpa er i staff teamet och göra allt jag kan för servern vara aktiv jätte mycket och hjälpa alla som vill ha hjälp och även banna/kicka folk som inte hör hemma på multistaden. mycket har jag skrivit där uppe^

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? ^nej lägger ner hela min tid på den här

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka