Nekad Affehh | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Affehh

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Ange ditt födelsedatum 9 September 2009

Vad heter du på discord? Affehh#6283

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar sitta och spela mellen 14:50-21:00

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett tag men har inte varit wl på denna server.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle direkt gå ingame och kolla så att alla sköter sig som dem ska.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att det är väldigt många lallare på denna server, Så jag vill göra så att alla beter sig och rpar så bra dem bara kan!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att vara väldigt aktiv och ha respekt mot alla spelare, jag är väldigt generös och alltid glad.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för att jag vill göra denna server till den bästa och bra RP Och hjälpa alla med Rp så att alla lär sig att rpa som man ska osv.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill utveckla allas rp på alla olika sätt, Jag vill även bli servervakt för det är väldigt bra scripts osv.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit staff på totalt 5 servrar och här är alla kommandon jag kan /goto Teleportera till angivet id /dv Ta bort bilen närmast dig /bring Teleportera en spelare till dig /spectate Följ en spelare automatiskt i noclip /giveitem Du ger angivet id ett föremål /giveweapon Du ger angivet id ett vapen /givemoney Du ger angivet id pengar /announce Annoncerar ett meddelande till hela servern /kick Sparka ut en spelare från servern /noclip Flyg runt genom byggnader och väggar så man kan se vad spelare håller på med /setjob Du ger angivet id ett speciellt jobb /tpm Teleporterar till markör /revive ressar en spelare som har dött eller gör så en person får tillbaka sitt hp det var det.

Är du whitelistad på serven? Jag ska ta en muntlig intervju idag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad 2 gånger när jag var ny på rp och inte fatta hur det gick till så att jag gick in och dog då sa jag kan nån återuppliva mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Svar: nej jag kommer börja på denna.

Tillbaka