Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199170073832/
Ditt Hex-ID: 1100001481c34e8 (Hex)
Vad är din discord tagg? AFFE#8031 (affe765)
Vem var det som bannade dig? Sbstyle
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:![image[1].png image[1].png](https://unive.se/data/attachments/60/60226-7f709a7ffef7e67b201965c24e72cd88.jpg?hash=f3Caf_735n)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig pågrund av fearrp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har tyvär inte jätte bra minne längre men kan berätta det mesta
Jag och några grabbar höll ett område och 2 bloods kommer vilket jag märkte sent och mina vänner var runt hörnet när jag var själv inne i byggnaden med dessa, det kommer fram en kille och hade orimligt ljus röst (lät som en liten unge som rpade på en vuxen man) men då så snackade vi lite och förstod att han skulle råna mig då jag blir lite nojig och springer runt samtidigt som han börjar rikta men ja jag vet att detta inte borde skett men nu blev det så och jag tog upp glocken och smällde han och rullar medans han andra avlossar skott från längre avstånd och skjuter han i huvet…
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte felaktig då jag gjorde dåliga beslut under press…
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt men har inte upprepats. (Länge sedan nu)
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha hållit uppe händerna och tagit det på det lugna och realistiska sättet
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen och jag ber om ursäkt för mina dåliga val under detta scenario. Jag har tagit min tid utanför roleplayandet nu och har fått suget för att roa på unive igen, hoppas ändå mina beslut kan leda mig till något gott. Kommer inte upprepas. Puss
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemen
Ditt Hex-ID: 1100001481c34e8 (Hex)
Vad är din discord tagg? AFFE#8031 (affe765)
Vem var det som bannade dig? Sbstyle
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
![image[1].png image[1].png](https://unive.se/data/attachments/60/60226-7f709a7ffef7e67b201965c24e72cd88.jpg?hash=f3Caf_735n)
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig pågrund av fearrp
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har tyvär inte jätte bra minne längre men kan berätta det mesta
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte felaktig då jag gjorde dåliga beslut under press…
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte riktigt men har inte upprepats. (Länge sedan nu)
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde bara ha hållit uppe händerna och tagit det på det lugna och realistiska sättet
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen och jag ber om ursäkt för mina dåliga val under detta scenario. Jag har tagit min tid utanför roleplayandet nu och har fått suget för att roa på unive igen, hoppas ändå mina beslut kan leda mig till något gott. Kommer inte upprepas. Puss
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ajemen