Affe7309
Icke Medlem
- Meddelanden
- 21
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 805 — Tredjepartsmjukvaror
Anledning: fusk
Personal: BubbleGum
Datum: 2026-04-16
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det började med att några staffs hade fått in ett klipp på mig där jag "ressade mig själv" och jag erkänner till 100% att jag gjorde det.
Tar du ansvar för det som hände? Ja jag tar ansvar över det jag gjorde och jag ångrar mig. Jag borde aldrig laddat ner fusk från första början och jag vet inte varför jag gjorde det. Och jag ber om ursäkt för den skada jag orsakade på servern .
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte spela för min egna fördel och även tänka på alla andra spelare samt tänka på servern. Jag har även lärt mig att följa serverns riktlinjer och spela för att ha kul och skapa roliga minnen på servern och inte orsaka någon skada på servern.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tar ansvar för den skada jag har orsakat på servern och jag ångrar det väldigt mycket. Jag ber om en till chans där jag ej kommer skapa någon skada på servern samt följa alla regler. Jag kommer även aldrig någonsin att ladda ner någon slags tredjepartsmjukvara. Jag kommer att följa standarden på Unive i fortsättningen.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Jag har bara bild på bannen.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja