Nekad AE23 | Beslut Överklagan [boten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

itsae23

Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
3
Ditt discord namn: itsae23

Ditt Hex-ID: 11000014549a27e

Vad för typ av beslut gäller det? korruption samt att jag la vapen i min bil

Vem/vilka tog beslutet? boten_

Varför tror du själv att beslutet togs? jag vet att han valde att banna mig för fusk för att han och andra i staff teamet tror jag fuskar men så är det inte, jag frågade han samma dag varför mina roller försvann och då sa han att jag fuska jag sa nej och bad han pc checka mig samtidigt som jag var ingame men han vägrade jag fortsätter att skriva till han att pc checka mig då jag vet att jag inte fuskar och sen när har ni hört att om en spelar från eran server vill bli pc checkad och verkligen ber om att bli pc checkad för att bevisa att jag inte fuskar när man blir anklagad för fusk tycker att det är dåligt att han inte tar mig support insta om han har misstankar att jag fuskar samt att han inte vill visa bevis, jag tycker att det är trågikt att han inte tar mig support för att pc checka mig när jag är ingame och jag hade aldrig villa bli pc checkad om jag hade fusk för då blir era bevis starkare och kan hålla borta mig från server hur länge ni vill men jag tycker att det är tråkigt att jag verkligen försöker att bevisa att jag inte fuskar genom att be han ta mig support och pc checka mig.

Hur är beslutet felaktigt? detta är varför jag tycker beslutet är felaktigt. jag skrev till boten att ta mig support och pc checka mig men han vägra och jag hade aldrig villa bli pc checkad om jag hade fuskat. sen så ber jag ha flera gånger att ta mig support och pc checka mig men han vägra och tycker det är trågikg att bli bannad för en sån här grov sak och jag tycker att jag borde få bli unbannad efter som att jag visa engagemang att skriva och be han pc checka mig samtidigt som jag är ingame. sen så frågar jag han om jag kan få se bevisen men han vill inte dela med dom för att han tror att jag kommer göra montage men det kommer jag inte göra och väldigt trist att inte han tar mig support och visa bevis och pc checkar mig för att jag säger till han pc checka mig men han vägrar ändå att pc checka mig.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://easyupload.io/nxzctw

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka