Inaktuell adyan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adyan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adyan

Ditt discordnamn: adyan2.0

Ange ditt födelsedatum 3 September 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har varit Staff förut och det var ett roligt jobb samt att jag trivdes men jag känner att jag är sugen på att bli Staff igen eftersom att snart är det jullov och jag kommer att kunna ha mycket tid vid datorn samt efter nyår. Jag tycker att rpn inte är lika bra som förut nu är den mer död och jag vill testa att vara staff igen och se ifall jag kan göra någon skillnad som staff. Jag vill vara där för folk som behöver hjälp tex om de är nya till servern eller liknande jag är redo att göra det mesta inom Staff teamet. Eller om någon gör ett regelbrott eller liknande så kommer jag gå in och ta åtgärder direkt eftersom att det ska inte komma eller ske inne på servern. Jag kommer även att vara aktiv ig, discord servern samt forumet. I forumet kommer jag se till att spelare på servern får sina banövergångarna svarade samt ifall de har någon fråga eller liknande i forumet så kan jag med andra staffs besvara de och se till att det blir löst. I discord så kommer jag se till att folk får rätt roller i tex discord-roller ifall när någon skriver ut, samt ifall någon skriver olämpligt eller liknande. Och ig så kommer jag hålla koll på att de inte sker så mycket regelbrott eller liknande eller att folk snackar ooc. När folk kommer in och spelar på unive så vill jag att de ska få en bra upplevelse när de är inne och rpar och ifall de behöver hjälp så ska vi staffs finnas där vid deras sida.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan spela när jag vill eller när jag känner för det.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat över 2 år sammanlagt

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var staff 2021

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? känner mig redo för de mesta och det skulle få vara roligt att testa på något som jag inte har gjort innan, tex kriminell ansvarig eller donation.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka