Ej Antagen Aduzzz1 | Chef-jobb ansökan [Trygg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aduzzz1

Icke Medlem
Meddelanden
103
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygg Hansa

Vad heter du IRL? Mitt namn är Adam Karlsson

Vad heter du på discord? aduzz

Hur gammal är du? Jag är 09a (15 år)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sedan 2021 med pauser mellan 22/23 perioden och någon gång ibland nu 2024 men nu är jag tillbaka igen och har varit aktiv i ungefär 2/3 veckor. Men sammanlagt har jag spelat ish 2 år här och lagt ner många 100 timmar!

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef så kommer först att ta hand om problemet med inaktivitet då trygg nästan aldrig är öppet, så kommer då anställa ny personal och bygga upp ett seriöst team som kommer ta jobbet seriöst. Men även kommer även ta åter gärder i discorden med kanaler och ta bort och kanske skaffa nya så man bara har de nödvändiga. Jag kommer lägga mycket tid på detta jobb då jag vill ha det perfekt. Så kortfattat så kommer jag ta och fixa med problemet med inaktiviteten och sedan fixa ett nytt team med ny personal som gör att jobbet oftare kommer vara öppet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inom chef branschen har jag väldigt goda kunskaper har varit allt ifrån chef på marja en gång i tiden och btr på olika jobb så chef position har jag 110% koll på! Men inom själva trygg hansa har jag också bra erfarenhet då jag är en bra säljer inom sånt vi jobbar med asså fordon men även då jag har jobbat där för ett långt tag sen men har koll på alla menyer och allt i discorden, så kort fattat har jag allt för att bli en chef jag kan detta yrket och jag är väl medveten om hur de är att ha en sådan position på ett jobb.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att kunna vara inne 6/7 dagar i veckan då jag har träningar ibland mycket plugg men jag kommer kunna vara mer aktiv visa helger än andra men om man säger så så kommer jag vara aktiv inom yrket 6-10 timmar per vecka ibland mer men inte mindre då jag vill kunna se hur mina anställda jobbar men även veta hur kunderna bemöter de som är i kassan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de är klart, jag ansöker till att vara chef då jag tycker det är kul och för att jag vill testa hur det är att vara chef på trygg hansa.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag tillbringar all min tid inom FiveM på unive.

Har du läst våra Regler? Ja de är klart.

Senast ändrat av en moderation:
Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka