Nekad adule beg | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dalle_4

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199378261934/

Vad är ditt namn i verkligheten? jesse

Vad är ditt discord namn? adule beg#5376

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2000

Berätta om din karaktär. erätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter adule beg, efternamnet är karaktärens farfars fars efternamn så beg vill inte byta det. Han är 18 år gammal. Han hade en ganska bra uppväxt. Redan som barn ville han flytta till stor staden unive och få jobb och vänner. Han blev dock rånad av några grabbar från hans skola när han var 14 år gammal och sen så ville han inte gå i skolan mer för han var rädd att dem skulle slå ner han och råna han igen. Så han gick inte ut på jätte länge och när han somnar så drömmer han mardrömmar om att han ska bli skjuten av en av dem grabbarna. Hans mamma köpte hemskola till adule för han inte ville till skolan. Han hade hemskola i 2 år och sedan när han var 16 år gammal så började han gymma hemma, efter ett par veckor blev han starkare och fick större muskler. Han fick bättre självförtroende och gick ut till coop som låg 10 minuter bort. När han var framme så såg han gänget som hade rånat han. Han väntade på att dem skulle komma ut sen så slog han ner 2 av dem och resten sprang iväg. Dem som sprang iväg ringde polisen på adule så han var tvungen att fly till stor staden unive där han nu var hemlös. han har varit hemlös i 2 år och är nu 18 år gammal. Han vill skaffa jobb men vet inte ifall han fortfarande är efterlyst. Han har alltid velat bli bilmekaniker och fixa andras bilar. Hans största dröm är att köpa en fin bil och meka med.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För ja har en hög rp nivå går ej runt och lallar utan tar rp på fullt allvar. Jag kommer vara en lojal spelare och kommer följa alla reglerna hela tiden. jag kommer vara en väldigt aktiv person i servern.
Jag hoppas på att kunnat framföra det bästa rpandet jag kan på denna server men jag vill verkligen sattsa ALLT på denna server för det känns som en server som är värd att sattsa allting på

Vad kan du bidra med till serverns RP? En väl kunnig Rp spelare som kan reglerna mycket väl. Kommer även göra så att nya spelare lär känna unive och börja spela på den och lära de alla reglerna som man behöver för att Rp:a riktigt bra!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? Genom en massa polare Och jag är mycket intresserad av En riktig Roleplay server och jag vet att Unive är den rätta!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka