Accepterad zlay | Medlem ansökning [mrpondanski]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zlay

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? mustafa

Vad är ditt discord namn? jerran1234

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter adule beg, efternamnet är karaktärens farfars fars efternamn så beg vill inte byta det. Han är 18 år gammal. Han hade en ganska bra uppväxt. Redan som barn ville han flytta till stor staden unive och få jobb och vänner. Han blev dock rånad av några grabbar från hans skola när han var 14 år gammal och sen så ville han inte gå i skolan mer för han var rädd att dem skulle slå ner han och råna han igen. Så han gick inte ut på jätte länge och när han somnar så drömmer han mardrömmar om att han ska bli skjuten av en av dem grabbarna. Hans mamma köpte hemskola till adule för han inte ville till skolan. Han hade hemskola i 2 år och sedan när han var 16 år gammal så började han gymma hemma, efter ett par veckor blev han starkare och fick större muskler. Han fick bättre självförtroende och gick ut till coop som låg 10 minuter bort. När han var framme så såg han gänget som hade rånat han. Han väntade på att dem skulle komma ut sen så slog han ner 2 av dem och resten sprang iväg. Dem som sprang iväg ringde polisen på adule så han var tvungen att fly till stor staden unive där han nu var hemlös. han har varit hemlös i 2 år och är nu 18 år gammal. Han vill skaffa jobb men vet inte ifall han fortfarande är efterlyst. Han har alltid velat bli bilmekaniker och fixa andras bilar. Hans största dröm är att köpa en fin bil och meka med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög nivå RP nivå och kommer alltid tänka på serverns regler och sunt förnuft. Jag är mogen och har mycket erfarenheter,kan även skapa seriösa och roliga RP senarior. Jag har rp'at sedan 2021 på denna server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte spela för att själv vinna hela tiden. Man spelar för att skapa en rolig upplevelse för alla inblandade. Det viktigaste är inte att vinna, utan istället att utveckla sin karaktär och göra rp senarios bättre.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. En viktig regel är att man alltid ska använda sunt förnuft. Det handlar om att tänka på hur dina saker du gör påverkar andra spelare och att undvika att bryta realism ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nwj

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka