Nekad adrijano lennman | Ban Överklagan [Gaby_bs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

adrijano lennman

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/obehaglig30/

Ditt Hex-ID: http://vacbanned.com/

Vad är din discord tagg? Laban#2703

Vem var det som bannade dig? Gaby_BS19

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-06 122034.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde spawnmenu när jag hade blivit dödad och det fattar jag till 100% varför dom bannade mig och ångrar det grovt och kommer aldrig ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och mitt gäng åkte runt sen så mötte vi på ett annat gäng och de hoppade ut ur bilen medans vi åkte och då prickade dem mig sen så låg jag där i ungefär 35 minuter och då valde jag att skriva spawnmenu i chatten så jag spanade torget och det kan vara det dummaste beslutet jag gjort eftersom att jag tänkte inte att rpn förstörs om man gör så därför ångrar jag det grovt och lovar att om det händer igen så kommer jag bara ligga kvar och blöda ut om det inte blir så att någon hittar mig och tar mig till sjukhuset men det bästa är att jag lär mig av mina misstag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var helt rätt av han att han bannade mig eftersom att det är hans uppdrag att se till att det blir så bra rp som möjligt och att jag bröt mot en regel som man inte får göra men jag kommer aldrig någonsin göra det igen eftersom att det är svårt för mig att inte kunna spela på unive för det är en så sjukt bra server där rpn är väldigt hög med många bra staffs som löser så att det blir så bra som möjligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första var när jag var ny och jag combat-loggade i ett scenario där polisen stannade mig och det misstaget har aldrig skett någon mer gång eftersom att jag lär mig av mina misstag. sen var det en gång där jag gjorde husrån fast jag inte var kriminell och så fort min ban tog slut så köpte jag krim direkt för att inte kunna göra om samma misstag. Senaste gången var när jag sköt utanför sjukhuset då en grabb sparkade ner mig från min cykel och jag tänkte inte riktigt igenom vad jag skulle görs men det inget av mina bans har skett någon fler gång det är det viktigaste.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ligga kvar där och blödit ut som jag borde ha gjort men jag ber om ursäkt att jag valde att göra som jag gjorde för det blir inte kul för någon.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100% kommer aldrig mer göra det igen eftersom att jag inte vill bli bannad och kunna bidra med en riktigt bra rp så att servern bara blir bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattat

Clogg är absolut inte tillåtet och eftersom detta inte ska hända igen vill jag att du tänker efter i någon dag till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka